Aalto IT Help

View content in another language: English

Tilin lisääminen Thunderbirdiin: virheilmoitus

Jos Thunderbird-ohjelman sähköpostin lähetys ei toimi oletusasetuksilla, ja saat seuraavanlaisen virheilmoituksen:

Sending of the message failed.The Kerberos/GSSAP ticket was not accepted by the Outgoing server (SMTP) mail.aalto.fiPlease check that you are logged in to the Kerberos/GSSAPI realm

korjaat tilanteen vaihtamalla valikkopalkista autentikoinnin talletetuksi salasanaksi.

1. Valitse Edit  ja Properties.

2. Valitse ensin Outgoing Server SMTP ja sen jälkeen tilisi.

3. Klikkaa sen jälkeen Edit.

4. Tarkista, että Authentication method -kentässä on valittuna Normal password (ks. kuva alla).

thunderbird_outgoing server settings.jpg

5. Tallenna valintasi painamalla OK. Aalto-sähköposti on nyt määritelty Thunderbirdiisi.

HUOM! Salasana täytyy päivittää aina Aalto-salasanan vaihdon yhteydessä myös Thunderbirdin asetuksiin.

 

Käytämme yhteystietoja vain, jos tarvitsemme lisätietoja palautteeseen liittyen.
Tämä lomake on tarkoitettu vain ohjeesta annettavaan palautteeseen. Jos sinulla on ongelmia IT-palveluiden käytössä, ota yhteyttä: servicedesk@aalto.fi