Aalto IT Help

View content in another language: English

Autodesk-sovellusten ongelmanratkaisu ja asetusten nollaus

Autodesk-sovellukset säilyttävät asetuksiaan Windows:in käyttäjäprofiilissa.

Nämä asetukset täytyy nollata eli palauttaa alkutilaansa seuraavalla tavalla, kun sovelluksen versio vaihtuu tai sen kanssa on ongelmia:

 

1. Kirjaudu ulos kaikilta työasemilta, jos olet kirjautuneena useammalle.

2. Kirjaudu vain sille työasemalle, jolla haluat nollauksen tehdä. Älä käynnistä mitään sovelluksia.

3. Valitse käynnistysvalikosta ensin Autodesk ja sitten Clear Autodesk Software.

clear autodesk software.jpg

4. Hyväksy asetusten nollaus valitsemalla Yes.

do you want to clear autodesk software profile settings.jpg

5. Odota, että ikkuna "Autodesk software profile settings cleared" ilmestyy. Paina OK.

autodesk settings cleared.jpg

6. Nyt voit käynnistää Autodesk-sovelluksia ja jatkaa niiden käyttöä.

Käytämme yhteystietoja vain, jos tarvitsemme lisätietoja palautteeseen liittyen.
Tämä lomake on tarkoitettu vain ohjeesta annettavaan palautteeseen. Jos sinulla on ongelmia IT-palveluiden käytössä, ota yhteyttä: servicedesk@aalto.fi